Az S91 midibusz prototípusa az EURO IV környezetvédelmi normákat teljesítő motorral épült 2008-ban.
Az előírások szigorodása szükségessé tette a korszerűbb, EURO V szerinti erőforrás beépítését. A kísérleti beépítést a prototípus járművön végeztük el.
Ez kizárólag a HBusz Kft., mint az ekkorra már eladott kocsi üzemeltetője közremuködésével volt lehetséges.
Jóllehet maga a motor változatlanul a Daimler terméke és a korábbi változat közvetlen utóda,
az alvázat tervező és gyártó kollégáknak a RÁBA Jármu Kft-ben bőven akadt feladatuk az ideiglenes átépítésnél.
Az SCR rendszerű kipufogógáz kezelésű motor kipufogódobja – ami a motor szerves tartozéka - ugyanis lényegesen nagyobb lett, ami előrevetíti a motortér elrendezésének újraszervezését.
A Daimler mérnökeivel közösen végzett vizsgálatok után a busz visszakapta eredeti szívét és folytatta Gyömrőn napi rendes munkáját.
2009 október 24.